Final de curs

Arriba el juny, s’acaba el curs i comença l’estiu!

Aquest curs ha tingut un final inesperat. El coronavirus ha fet que s’hagin de tancar totes les escoles i tots els instituts. El tercer trimestre l’hem hagut de passar a casa confinats.

Igualment, hem fet un munt d’activitats i hem après moltíssimes coses!

Aquí us deixem un vídeo amb un recull de fotos de tot l’any:

CLIQUEU AQUÍ: Fotos SIEI 19-20

BON ESTIU!!!

STOP CORONAVIRUS!

Hola! Els professors i professores del SIEI us trobem molt a faltar!

Ja fa molts dies que estem confinats a casa. Amb l’esforç de tothom aconseguirem aturar el coronavirus! Hem d’evitar que hi hagi més gent contagiada. Si no, als hospitals no podran atendre totes les persones malaltes. Els professionals sanitaris estan fent una gran feina! Moltes gràcies!!!

Xavier, Carme, Ester, Mario i Pilar (Equip SIEI)

PD: Esperem els vostres comentaris. Expliqueu-nos coses i envieu-nos una frase positiva.

#Joemquedoacasa  #Ensensortirem  #Tot_anirà_bé

EL MENÚ DEL SIEI

En el segon trimestre, al SIEI hem fet el projecte titulat Preparem un Menú.

Hem après un munt de coses:

– A fer una recepta de cuina amb tots els ingredients i els utensilis de cuina necessaris.

– Fer una llista de la compra.

– Anar a comprar al supermercat.

– Desar els aliments sabent quins van a la nevera i quins no.

– Preparar tres plats (primer plat, segon plat i postres).

– Netejar tot el que hem fet servir.

Vam cuinar lassanya de tofu, truita de patates i pastís de xocolata.

Vam parar la taula i vam dinar tots junts!

Estava tot boníssim!!!

RIFA DE NADAL

El NÚMERO premiat és el

La persona afortunada s’emporta aquesta magnífica panera!!!

Podeu passar a recollir-la amb el número premiat a l’Institut Jaume I de Salou.

Els alumnes i les alumnes del SIEI volem dir moltes gràcies a tothom que ha col·laborat en aquest projecte de la Rifa de Nadal!!!

BONES FESTES!!!

FEM DE PIZZERS!

El passat divendres 8 de novembre vam anar a Telepizza i ens van ensenyar com es fan les pizzes!

Abans de començar ens vam rentar molt bé les mans. Vam entrar a la cuina i allà vam fer la massa amb les mans. Després vam escollir els ingredients que volíem posar i vam posar les pizzes al forn. Vam posar tomàquet, formatge, bacon, xampinyons, pernil dolç, salsa barbacoa, formatge de cabra…

Ens van sortir unes pizzes boníssimes!

ELS PANELLETS DEL SIEI

El dimarts 29 d’octubre a la classe del SIEI vam fer panellets. Primer vam anar a comprar els ingredients: sucre, ametlla, moniato, patata, llimona i pinyons.

Després vam rentar-nos les mans, ens vam posar el davantal i vam fer la massa barrejant el sucre, l’ametlla, la patata i el moniato i ho vam pesar tot.

Vam fer boles. Vam fer panellets de diferents gustos: de coco, d’ametlla, de xocolata i de pinyons.

Després els vam posar al forn. Quan estaven cuits els vam posar en una safata. Alguns ens els vam menjar i alguns els vam posar en un tuper i ens els vam emportar a casa.

Estaven boníssims!!!