Qui sóc

Em dic  Zaida Rodríguez i sóc mestra de primària,  especialista en educació física. Visc i treballo a Ripollet(Barcelona). Sóc mare d’una filla d’any i mig i próximament tornaré a repetir l’experiència.

En acabar batxillerat vaig estudiar un CFGS d’esports, després vaig fer la llicenciatura de ciències de l’activitat física i l’esport i per últim la diplomatura de mestra, tots dos últims estudis a l’UB.

Fa uns sis anys que treballo com a mestra fent substitucions pel Vallès Occidental.

Entre les meves aficions estar:  escoltar música, fer esport, gaudir de la companyia dels altres… i sobretot disfrutar de la meva familia!

M’agrada aprendre coses noves contínuament, així com enfrontar-me a nous reptes, el pròxim aprendre a treballar per projectes cooperativament i poder aplicar-ho en la mesura que sigui possible en les meves classes.

.madretrabconninos