Aquest any hem canviat la mirada, la mirada cap el pati de la nostra escola.
Vam començar a la tardor un Projecte d’escola; tots hem col·laborat, des dels infants més menuts de l’escola fins als més grans,
un Projecte on hem pintat les parets del nostre pati!!
Cada cicle ha escollit un autor i una obra del mateix i entre tots i totes les hem anat pintant a les parets. Ha quedat fantàstic!!
 El Cicle d’Educació Infantil vàrem escollir un “escriptor”, pintor, il·lustrador… de contes, que com ja sabeu, ens ha fet jugar amb els colors: l’Hervè Tullet.
 Aquest bloog és el de P4 així doncs ens centrarem en les activitats, metodologia, temporalització i continguts que hem treballat des d’aquest nivell.
Temporalització: 1 sessió mensual d’aproximadament 1 h i 30 minuts, durant tot el curs.
 Continguts:
 – Manifestació i expressió de les pròpies emocions utilitzant el llenguatge plàstic, verbal i instrumental com a mitjà d’expressió i comunicació.
 – Progrés en el domini de la coordinació oculomanual i la motricitat fina.
 – Progrés en la comunicació i interacció entre iguals.
 – Progrés en el coneixement i utilització adequada dels recursos digitals fets servir.
 – Coneixement dels colors bàsics i secundaris.
 – Coneixement de la vida i obres més rellevants d’un autor.
 – Interès per algunes de les tècniques més bàsiques dels diferents llenguatges expressius i formes de representació.
Metodologia:
 Sempre activitats les més motivadores pels infants i contextualitzades. Una metodologia oberta, amb la mestra com a guia per la introducció de noves maneres de fer activitats i descobriment de nous recursos.
 En gran grup, grup reduït i de manera individual.
 – Activitat pintar el pati: en grups reduïts.
 – Activitats plàstiques: tot el grup però de manera individual.
 – Activitats amb recursos digitals : en grups reduïts.