Sessió 0 (introducció: activitat amb tecnologia)
Per introduir el projecte, es visualitzarà en la PDI el conte “Les tres bessones i les tres erres”. Després, es realitzarà una posada en comú de l’aventura que han viscut les tres bessones i que és el que més els hi ha agradat del conte. Proposarem als infants que facin un dibuix sobre el conte.

Agrupament alumnat: visualització del vídeo i conversa (grup-classe). Dibuix del conte (individual).
Sessions 1 i 2
Es realitzarà la decoració de la porta amb motiu del nom de la classe.
Materials: paper d’embalar, pintures, ceres, tisores. 
Sessió 3
Es realitzarà el “què sabem sobre reciclar?”.
Nota: el què sabem sobre les tres erres es dividirà en tres parts: “què sabem sobre reciclar?”. 
Sessió 4
S’explicarà als infants que haurem de crear uns cartells per l’aula que ens serveixin de guia quan llencem les escombraries. El plantejament d’aquest repte, ens facilitarà fer la recollida del “què volem saber?”. 
Sessió 5
S’introduirà el cronograma (línia del temps per ajudar els infants a situar-se en el temps dins el projecte) i es farà el seu disseny. Es farà el cronograma per tal que els infants vegin les tres fases dins el projecte: reduir, reutilitzar i reciclar.
Concreció del cronograma:
1) Què és reciclar?
2) Aprenem a classificar les deixalles.
3) Gravem un vídeo.