INTRODUCCIÓ I JUSTIFICACIÓ DEL PROJECTE
Aquest curs a l’escola s’ha acordat treballar el canvi climàtic com a eix vertebrador. S’ha aprofitat aquesta temàtica per enllaçar amb el nom de les classes.
En els grups de P4/P5, es va demanar la col·laboració de les famílies perquè ajudessin als infants a pensar possibles temes per treballar a l’aula. Un cop ens van arribar diferents suggeriments, vam fer una votació a nivell d’aula per triar el nom de la classe, que seria l’eix central del projecte a realitzar.
Dins el projecte treballaríem el reciclatge i hauran dos productes finals. El primer producte final serà la creació de cartells per les escombraries de l’aula, amb la identificació dels rebuigs que es poden llençar en cadascuna d’elles. El segon producte, consistirà
El projecte està pensat perquè tingui una durada de 16 sessions.
NIVELL: P4 i P5
OBJECTIUS
● Conèixer el vocabulari treballat al llarg de projecte.
● Conèixer els diferents contenidors (nom i color).
● Reconèixer la classificació de les deixalles en els contenidors corresponents.
● Participar en les converses d’aula, tot respectant les normes bàsiques de la interacció oral.
CONTINGUTS
● Vocabulari bàsic: reduir, reutilitzar, reciclar, deixalles, residus, deixalleria, contenidors.
● Oficis relacionats amb l’eliminació de les deixalles.
CRITERIS AVALUACIÓ
● Conèixer i integrar el vocabulari treballat al llarg del projecte.
● Conèixer els noms i colors dels diferents contenidors.
● Classificar les deixalles en el seu contenidor.
● Comunicar-se respectant les normes bàsiques de la interacció oral.