AMB ULLS DE NEN

Les càmeres fotogràfiques i les tauletes han estat tot un descobriment a la nostra classe, i per tant s’han convertit en un imprescindible per fer els nostres aprenentatges més vivencials i motivadors.
Tot va començar a partir del projecte dels insectes, quan en una de les sortides volíem buscar tot el que en els contes, llibres i revistes havíem vist, però necessitàvem guardar i poder compartir aquesta experiència amb els nostres companys i família. I quina millor manera que fotografiant aquests moments i experiències (insectes, on viuen, que mengen). Cal dir que el fet de portar dues càmeres i compartir-les per immortalitzar aquests moments va convertir aquesta sortida en un dia inoblidable.
A partir d’aquesta experiència, les càmeres fotogràfiques han passat a ser un recurs més per aconseguir un aprenentatge vivencial i significatiu a la nostra classe.
Amb unes idees molt bàsiques de com utilitzar una càmera i l’aprenentatge del seu vocabulari, es poden treballar diferents continguts com per exemple: fotografiar coses d’un color, forma o grandària determinada, creant agrupacions d’objectes; o fotografiar objectes de l’aula que comencen amb una lletra determinada. I per suposat, donant-los llibertat perquè fotografien lliurement i veure el mon des de la seva perspectiva, des de la perspectiva d’ulls de nen.

FEM ART!

Hola a tothom!!

Avui hem tingut dia de pluja, així que hem aprofitat l’hora del pati per divertir-nos a la classe. Una de les activitats on els alumnes s’ho han passat de lo més bé ha sigut jugant amb la PDI. Per grupets han anat creant cares a l’estil Archimboldo. Podreu trobar aquesta activitat junt a altres a la pàgina edu365. El resultat ha quedat fantàstic!

Realitzat per: Aina, Miquel, Tamara i Sergi.

EL NOSTRE HORT

Font

A la nostra escola tenim el nostre hortet que ens dona infinitat de possibilitats.

És un lloc més de la nostra escola que ajuda al fet que els nostres alumnes  experimentin i aprenguin sobre l’alimentació saludable d’una forma divertida. És així com planten les seves pròpies fruites i verdures a la vegada que també els proporciona activitat física per als nens, ja que han de cavar, plantar, treure males herbes, etc.