La càmera a infantil

La càmera a l’aula d’infantil crec que pot aportar moltes activitats i nous aprenentatges.

Actualment, jo sóc tutora de una classe de P-5 a una petita escola d’una línia i el problema és la manca de recursos. No tenim tauletes, només tenim un ordinador a l’aula i tenim una Pdi que per manca de manteniment només utilitzem com a projector…

A l’escola caldria fer un replantejament general de què és el que es vol prioritzar per poder fer una bona planificació d’activitats plenes de bons aprenentatges pels infants. Això també implica saber quin tipus de dispositius es necessitarien a les aules.

Crec que donar la oportunitat als nens i nenes de plasmar com veuen ells/elles la realitat és molt important i ens pot aportar molts aprenentatges per compartir a l’aula.

Encara no ho he pogut experimentar però m’encantaria poder fer una activitat on cada nen/a pugui ser la reportera de la setmana, tendria la càmera per fer fotos i després expliqui a l’aula el que ha plasmat. Segur que ens sorprendrà els aspectes que han trobat interessants.

Aquest curs fem el projecte del cinema a tota l’escola i vull treballar a l’aula de P-5 l’origen de les pel·lícules i fer un petit taller on a partir de fotografies podrem veure com entren en moviment i es veuen en moviment.

Identificació de sons

GOS

GAT

COTXE

CAVALL

MAR

 

Hola!

Sóc la Maria Jesús, mestra d’infantil a l’escola El Pi de Sant Pere de Ribes. És una escola d’una línia amb aproximadament 180 alumnes. Ens agrada dir que som una petita gran família.

Aquest curs sóc tutora de P-5 amb 20 alumnes. 15 nens i 5 nenes amb orígens familiars molt diversos (Sudamerica,  Marroc, Lituania, Rep. Checa, Italia, França, Austria…) En general tenen molta curiositat i ganes d’aprendre i compatir experiències junts.