Aula EQUINA

Per dur a terme el projecte ens focalitzem en les característiques del nostre grup. Per aquest motiu, necessitarem fer ús de la pissarra digital i de les tauletes electròniques del centre, ja que som un grup gran. Per fer aquesta tasca també rebrem l’ajuda del personal de suport del centre per tal de poder-la dur a terme amb el màxim i millor suport i acompanyament, perquè són tasques complicades per aquesta edat. El temps destinat per a ella és de dues hores, una després del pati i l’altre a la tarda.

L’activitat principal es durà a terme a la PDI amb la supervisió del tutor/a de l’aula per tal de poder avaluar els objectius presentats per aquesta tasca. El funcionament serà el següent:

Per parelles aniran passant pel PDI on fent ús del programa OpenBoard, duran a terme un seguit d’activitats entre les quals hauran de dibuixar, relacionar, marcar diferents factors relacionats amb el món dels cavalls. Un cop tots els alumnes hagin passat per aquest espai, es durà a terme una rotllana on s’obrirà un debat envers tot el treballat i les conclusions extretes per tots ells.

Mentre uns són a la PDI, els altres companys amb la col·laboració dels mestres de suport, aniran duent a terme diferents jocs per mitjà de les tauletes electròniques. Aquests jocs seran escollits prèviament per tal de treballar els diferents continguts i capacitats buscats en les activitats.

Per concloure la sessió, de forma grupal procedirem a l’elaboració de diferents trencaclosques, a partir de la plataforma “Jigsaw planet“. Aquí cada alumne, un a un sortiran a completar una part de cada trencaclosques, d’aquesta manera treballarem també el respecte als altres a l’hora d’esperar torn i no jutjar les decisions dels companys/es.