El sentiment de pertinença a l’institut-escola

Els nens i nenes de l’institut escola, mestres i personal no docent, vam posar el nostre nom a l’arbre amb la idea de transmetre que el nostre IE és de tots/es i per a tots/es.

Imatge de l’arbre que vam elaborar entre tots i totes

La meva escola

Hola a totes i a tots. Em presento: em dic Núria i sóc mestra d’educació infantil en un institut escola de dues línies a la població de Móra la Nova, a la comarca de la Ribera d’Ebre. Aquest curs sóc tutora d’un grup de 14 nens i nenes de P4. El fet de treballar en un institut escola implica treballar des de la línia 3-16, la qual cosa és molt enriquidor ja que poc a poc veiem com els nostres alumnes van creixent i els acompanyem en el seu desenvolupament i a construir el seu futur.