El meu Symbaloo

symbaloo

Què veig

Viva video

  He utilitzat l’aplicació Viva video per fer l’activitat que he elaborat. Permet editar vídeos i compartir-los de manera molt senzilla. La majoria dels alumnes fan servir aquesta…

Què faig

Experiències amb el Quijote

Què faig

Presentació del projecte

Què faig

TAC I GRUPS FLEXIBLES

La lectura és una de les assignatures pendents de molts alumnes amb adaptació curricular. És habitual, després de poca estona fent lectura en silenci, sentir comentaris del tipus:…

Experiències

Les possibilitats d’aprenentatge dels mòbils comencen a aparcar les prohibicions als instituts

Molts centres veuen potencial educatiu en els mòbils: es tracta d’una eina que porten tots a la butxaca, amb el qual hi tenen una relació molt personal, i…

General

Seis meses en la vida de Malte

El profesor Ángel Cuevas da charlas de privacidad a audiencias que no son técnicas. Entonces se despoja de su lenguaje de ingeniero de telecomunicaciones y dice: “Imaginad que…

Què veig

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Pendents, Què veig

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Què faig, Què veig