Girona amb la mirada d’infant

Durant aquest trimestre els alumnes de P5 descobrirem com ha canviat Girona durant aquests anys. Les mestres han fet un recopilatori d’imatges antigues i les compararem amb una actual. Juguem al joc de les diferències? A més, farem un recorregut per la ciutat i ens farem fotos.

Hem demanat als alumnes que es facin una fotografia del seu lloc preferit

El nostre hort aromàtic

Durant aquest trimestre els alumnes de Cicle Mitjà han tingut cura d’un hort amb plantes aromàtiques. Han observat el seu creixement, han investigat d’on procedeixen i han fet una fitxa de cada planta.

Els nostres companys i companyes de Cicle Mitjà ens han portat mostres i ens han fet uns àudios sobre la seva investigació. Moltes gràcies!!!

Una mica de mi

En aquest primer article, us explicaré una mica de mí. Sóc Cristina Carpio, mestra de Música d’Infantil i Primària i Co-tutora de P5 a l’Escola Montjuïc de Girona. Sóc Coordinadora TAC i m’agrada estar al dia dels recursos digitals que poden ajudar als meus alumnes a millorar el seu aprenentatge.

Us deixo l’enllaç de l’escola per si voleu tafanejar. Cliqueu aquí