El meu Symbaloo

symbaloo

Què veig

Tecnologia mòbil: “When Santa got stuck up the chimney”

https://youtu.be/ik65XnNfonw – Valor educatiu Mitjans audiovisual combinat amb les noves tecnologies, sempre sorgeixen de noves, són unes eines molt valuoses per ensenyar i aprendre. – Grau de motivació…

Què faig

Viatgem per Espanya!

Experiències

Quina temperatura fa?

Aquesta activitat està pensada per a ser realitzada durant tot el curs. Cada dia els encarregats de recollir les dades les hauran de passar a la taula de…

Formació, Què faig

Noves formes d’ensenyar a aprendre

Ara.cat MIQUEL ÀNGEL PRATS Expert En Tecnologia Educativa Actualitzada el 16/12/2014 00:00 Un no pot esperar que passi alguna cosa diferent a la seva vida si acostuma a…

Què veig

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Pendents, Què veig

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Què faig, Què veig

Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

  Origen: Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

Pendents

EDU_Hack: jornada de cocreació educativa

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam euismod scelerisque erat, quis maximus diam porta quis. Fusce fermentum in ipsum sed ultrices. Sed a tincidunt quam. Nulla…

Què faig, Què veig