![]()
| ÀREA | CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL |
| ALUMNES | CICLE MITJÀ 4t |
| TREBALL EN EQUIP I ÚS DE LES TAC | |
- Coneixements previs i inquietuds: Què sabem de les plantes i què volem saber?
- Formació de grups heterogenis per treballar en equip. (Ens posem un nom)
- Les llavors
Iniciarem el projecte observant i manipulant diverses llavors proporcionades per la mestra (llenties, mongetes i pipes de carbassa). A continuació les col·locarem en un pot de vidre i cotó fluix humit; plantejarem hipòtesis i esperarem una dies a veure què passa.
- Repartim els temes. A cada grup se li assigna un tema a desenvolupar (l’arrel, la tija, les fulles, la flor i la fotosíntesi.
- Recerca d’informació
Cada grup tindrà a la seva disposició 2 tablets per cercar i seleccionar informació.
- Observació de la germinació de les llavors. Fem fotografies de les llavors per poder anar analitzant l’evolució i el creixement.
- Entre tots posem en comú la informació que hem anat trobant, la revisem i la reconduïm.
- Cada equip prepara una presentació amb power point des de l’aula d’informàtica.
- Exposició oral amb l’ajuda del power point i la pissarra digital davant de tots els companys de classe. A més a més, les exposicions es gravaran en vídeo per a què cada grup pugui fer seguidament una autoavaluació.
- Per acabar, els resultats: què hem après? I per descomptat, continuar vetllant per les nostres petites llavors que s’han transformat en plantes!
Deixa un comentari