El meu Symbaloo

symbaloo

Què veig

Creació d’un vídeo amb l’aplicació mòbil “VivaVideo – Editor de vídeo”

Hola a tothom, per realitzar un vídeo, he triat una de les aplicacions que hi ha la web de Toolbox: http://toolbox.mobileworldcapital.com/apps/android/metacategory:Edicio_video. L’aplicació, que vaig triar primer, ha estat…

Què faig

Presentació del projecte: Medi ambient natural. Els ecosistemes.

Hola a tots i totes, Us deixo una presentació d’un projecte, que he fet a alumnes de 2n ESO, referent al “Medi ambient natural. Els ecosistemes.” i que…

Experiències

Proposta didàctica on s’integri l’ús de la tecnologia a l’aula

Hola a tots, a continuació us explicaré diferents activitats, que he realitzat de l’any passat cap aquí, fent ús de la tecnologia a l’aula amb els alumnes que…

Experiències

Les possibilitats d’aprenentatge dels mòbils comencen a aparcar les prohibicions als instituts

Molts centres veuen potencial educatiu en els mòbils: es tracta d’una eina que porten tots a la butxaca, amb el qual hi tenen una relació molt personal, i…

Què veig

El Govern defineix quines són les competències digitals que han de tenir els docents per aconseguir el domini de les eines tecnològiques entre l’alumnat

El Govern ha aprovat la definició de les diferents competències digitals que han de tenir els mestres i professors catalans.

Què veig

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Pendents, Què veig

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Què faig, Què veig

Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

  Origen: Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

Pendents