Treballarem aquest tema de màrqueting ajudant-nos de les noves tecnologies.
Aquesta entrada al bloc em permetrà tenir a mà els vídeos que ensenyar als meus alumnes per clarificar els conceptes, sense haver de buscar-los un a un a cada classe.
Fer una classe més visual ajuda a l´aprenentatge ja que apliquem la teoria de les intel·ligències múltiples a l´aula, als alumnes els hi queda per escrit si ho volen repassar a casa, i pel professor és més còmode ja que ho te tot ja ordenat i publicat, i no perd temps a la seva cerca a mitja classe. Com a inconvenient seria el fet de que l´Internet pot fallar a l´aula, o tenir una classe que no disposi d´ordinador.
Per treballar les quatre “P” clàssiques del màrqueting mix, posarem quatre anuncis reals de productes on els alumnes han de buscar el missatge més important:
– Producte: exemple anunci de l Ipone
– Preu: exemple anunci de Mediamark
– Promoció:
– Distribució: Wallapop
Plantejar-nos si hi ha algun element d´aquests que sigui més efectiu que els altres, i enforcar-ho a la política d´empresa d´aquell producte.
Podem parlar sobre les xarxes socials com a una eina més de màrqueting, i comentar sobre si els alumnes han comprat o no algun producte per haver-lo vist a alguna instangramer que segueixen. Podem analitzar algun cas que comentin els alumnes en concret, e inclús fer una enquesta online als seus coneguts per veure com els afecten aquests missatges.
Per finalitzar, visionar el programa de TV3, 30 minuts: “No pensi, compri”, que parla sobre la neurociència.
					
Deixa un comentari