Visita del Punt Verd Mòbil

L’esdeveniment anunciat, la visita del Punt Verd Mòbil a l’Institut, ens ha de fer cofois?

A començament d’aquest curs 2022-23, els alumnes de primer i segon d’ESO, el conserge i un membre de la comissió de sostenibilitat hem recollit residus d’aquells que no són benvinguts al contenidor gris de rebuig. Alguns estaven emmagatzemats des de feia anys. D’altres, generats el mateix matí de la visita.

Reciclem
Alumnes de primer d’ESO de l’Institut Fort Pius atenent a les explicacions del monitor del Punt Verd després d’abocar paper i cartró al contenidor escaient.
Alumnes de segon d’ESO a les portes del camió.

Per començar, no ha estat malament: Una vintena de tubs fluorescents, cartutxos de tòner, un contenidor de roba i tres de paper i cartró.

El millor de tot és la il·lusió amb la qual ens vam prendre aquesta oportunitat de practicar alguna de les clàssiques accions RRR. Però n’hi prou amb això?