Tal i com he fet en activitats anteriors per realitzar el projecte m’ he basat en la meva tasca dià ria a l’ escola com a logopeda de centre d’ educació especial tenint en compte que l’ atenció que reben els/les alumnes és individual. Em costa situar-me dins d’ un grup classe i les dinà miques que es donen a  l’ aula ja que no és el meu dia a dia. Per aquest motiu el projecte està enfocat per a un alumne i no pas per a un grup nombrós, tot i que en alguna sessió farem partÃceps als companys d’aula. L’ objectiu final serà que l’ alumne pugui explicar el conte a la resta dels seus companys d’ aula.
Nivell: Alumne de 7 anys amb retard generalitzat del desenvolupament i retard maduratiu. Presenta dificultats importants en la seva parla (omissions, substitucions, addicions) i llenguatge pobre per a la seva edat.
Tema: Adaptació del conte “La Marieta Mandrosa”. Autora: Isobel Finn
Temporalització: Un trimestre
Continguts: – Animals,onomatopeies, cançons, parts del cos, concepte “a sobre”.
