En aquestes pàgines podreu trobar tot un seguit d’activitats TAC que per dur a terme a l’aula i aprendre moltes coses sobre els peixos, ja que és el nom que vam triar a principi de curs i des de llavors tenim moltes ganes d’aprendre moltes cosetes sobre ells. Som una classe multigrau on convivim nens i nenes de P3, P4 i P5. A la nostra escola els projectes comencen a primària, però si que podem treballar aquest tema com un centre d’interès.
Aquest centre d’interès tindrà els següents objectius i continguts:
OBJECTIUS
- Identificar les diferents parts del cos del peix.
- Conèixer quins animals són peixos i quins no.
- Conèixer quins tipus de peixos existeixen i quins es mengen i quins no.
- Gaudir i participar en les activitats.
- Experimentar diferents aplicacions i usos de les TAC.
CONTINGUTS
- Coneixement dels peixos i les seves característiques principals.
- Treball amb diferents recursos de les TAC a l’aula.
Respecte a l’avaluació d’aquest centre d’interès, la tasca de la mestra serà observar els alumnes, captar imatges de les diferents accions que realitzen els alumnes i valorar les produccions i evidències finals.
CRITERIS D’AVALUACIÓ
- Diferencia les diverses parts del cos dels peixos (cua, cap, aletes, brànquies, ulls i boca).
- Sap on viuen els peixos.
- Sap quin és l’aliment dels peixos i quin és el mètode per caçar.
- Mostra curiositat i interès per l’ús dels diversos recursos de les TAC.
- Demana ajuda a la mestra per dur a terme una activitat.
- Gaudeix i participa en les activitats proposades.