LA PRIMAVERA és un centrre d’interès.
És l’època de l’any en la que ens trobem i al nostre voltant es produeixen uns canvis que els nostres infants poden veure. El Decret 181/2008 ens diu que la interacció amb l’entorn és una condició indispensable per al desenvolupament de l’infant.
Les activitats que durem a terme al llarg d’aquesta unitat estan pensades per als infants de P5. I es duran a terme al llarg del tercer trimestre del curs.
Entre els diferents objectius que ens proposem tenim:
- Conèixer la Primavera, amb l’ajuda de les noves tecnològies.
- Participar de manera activa en les activitats propossades.
- Gaudir de l’aprenentatge….
La metodologia que utilitzarem serà a través del treball globalitzat on s’establirant relacions entre els continguts de les tres àrees de coneixement per a contribuir en el desenvolupament dels infants, acostant-los a la interpretació del món, donant-hi significat i facilitant-los la participació activa. Tal i com ens diu la introducció del nostre Currículum (Decret 181/2008)
Alguns dels continguts que podem trobar en aquesst centre d’interès són:
- El poema de la primavera
- El recorregut de les abelles per recollir el polen
- El trencaclosques de la Primavera
- La Primavera de Vivaldi….
Les diferents activitats que anirem fent faran servir les noves tecnològies com la PDI, els Beebots, l’Audacity, les tauletes de llum….
L’avaluació dels nostres infants és farà a través de l’observació directa.
Esteu preparats per veure algunes de les propostes que s’han fet? SI… Doncs som-hi!!!!
Ah !!! Totes les imatges que trobareu en les properes pàgines han estat fetes pels pròpis infants i per la mestra.