Activitat Núm.1
1 Sessió de 45 min.
Comencem el petit projecte fent una pregunta als infants,
–QUÈ SABEM DE LA FESTA DE SANT JORDI?
Farem rotllana i deixarem que vagin explicant que és el que coneixen, que pensen, quines anècdotes expliquen…. Donarem cabuda a totes les intervencions de manera flexible i facilitarem la participació a qui els hi costa expressar-se davant el gran grup. Per recollir tot el que saben farem servir el JAMBOARD que és una pissarra digital interactiva desenvolupada per Google . Aquí anirem escrivint les notes amb el que ens diuen i els hi deixarem triar el color, la grandària, la posició…
Després ho descarregarem i ho penjarem en un lloc visible a l’aula.

EL NOSTRE JAMBOARD
Activitat Núm.2
1 Sessió de 45 min.
Decidim fer una sessió de “cinema”, i veurem al Youtube el video de Les Tres Bessones, Sant Jordi i el drac.
En acabar, parlarem dels personatges que apareixen en aquesta història de Sant Jordi tan divertida, protagonitzada per les tres bessones . Treballarem la comprensió fent preguntes explícites i implícites sobre la història que han vist. Destacarem la importància dels personatges principals de La Llegenda i comentarem com seria de diferent el conte si en comptes de ser una princesa fos un príncep, i en comptes d’un Sant jordi valent tinguessin una Georgina valenta.
Activitat Núm.3
1 Sessió de 30 min.
Visionem al Youtube el video de la cançó SANT JORDI (versió Dàmaris Gelabert)
Aprenem la cançó perquè és molt senzilla i curteta. Observem que quan cantem les frases que diem “rimen”, sonen bé… D’aquesta manera comencem a parlar de que són els RODOLINS.