CONTINGUTS DEL PROJECTE

– Reduir
– Reutilitzar
– Reciclar
Tenim en el codi QR la cançó bandera del projecte: les 3 erres. Aquest codi QR el penjarem al blog de l’escola per tal que els infants puguin cantar la cançó a casa.

En uns dies, quan ja ens la sabrem, farem un vídeo gravant amb la tauleta digital per tal que les famílies puguin observar com cantem la cançó nosaltres, ja que també el penjarem al blog de l’escola.

Disposarem de diferents programes interactius del Jclic per apredre a reciclar:

Crearem un trencaclosques amb una imatge dels contenidors, el qual serà penjat al blog de l’escola perquè els alumnes puguin fer-lo amb la família des de casa.

Participarem del programa APILO i veurem el conte d’aquest programa a la pantalla digital. Al blog de l’escola enllaçarem un codi QR amb el conte perquè les famílies també el puguin veure tantes vegades com vulguin des de casa.