El meu Symbaloo

symbaloo

Què veig

Ressenya d’una aplicació mòbil per fer vídeos.

El VivaVideo és una aplicació per Android que permet la gravació i edició de vídeos a partir de fotografies i/o gravacions pròpies. Té múltiples efectes i recursos per…

Què faig

Projecte d’Educació Física a través de les TAC

Què faig

Evolució de l’activitat

Ara que reviso l’activitat de Medi Natural que vaig fer fa uns anys, l’hauria portat a la pràctica d’una forma diferent, ja que la motivació que poden tenir…

Què faig

Activitat de Medi Natural.

Quan estava fent pràctiques de la Universitat a una escola de Barcelona em van proposar fer una activitat sobre les plantes i els animals vertebrats per un grup…

Experiències

Educar en les noves tecnologies | l’e-vaca cega

El passat dia 12 d’abril, vaig tenir la sort d’assistir al debat que organitzava el diari Ara per als seus subscriptors. El títol de la xerrada era Educar…

General, Què veig

Les 10 millors Aplicacions educatives (gratuïtes) per aprendre.

En alguns llocs del món s’acaba el curs escolar i per fi arriben les vacances amb un munt d’hores per riure, jugar i, com no, seguir aprenent de la manera…

Què veig

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Pendents, Què veig

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Què faig, Què veig