Video

Per tal de poder fer pràctiques en l’edició de vídeos, la nostra mestra: la Carme, ens en va gravar algún amb el seu mòvil, per tal de poder tenir material per poder treballar. Vam escollir, entre els tres o quatre que ens va gravar, en vam triar dos. Amb l’ajuda de les nostres mestres vam fer el següent video. Ens ho hem passat molt bé fent aquesta activitat!!.

Els miradors dels Aiguamolls

Els alumnes de tercer de primària durant el recorregut pels Aiguamolls de l’Empordà, vam anar trobant uns miradors on podíem entrar per a gaudir d’una visió panoràmica de llacunes i de llocs estratègics d’especial atenció.
És des d’aquests miradors on vam observar una gran varietat d’ocells i altres animals.. Per això és molt aconsellable l’ús de prismàtics, càmeres de fotos amb teleobjectiu per a contemplar a plaer el regal visual que ens ofereix aquest paratge.Captura

Proposta didàctica

La meva proposta didàctica té per objectiu treballar la competència digital i aprendre a aprendre amb els alumnes de cicle mitjà.

Aprofitant l’avinentesa  que anar als : Aiguamolls de l’Empordà forma part de les sortides del curs, i que és un espai natural amb un gran ventall de possibilitats; aprofitarem aquesta sortida per obtenir : informació de la flora, la fauna,  fotografies , videos, tot un material que utilitzarem per aprendre a treballar en aquest blog.descarga (2)