Introducció:
A través del projecte de l’hort de l’escola, els alumnes de 6è volen saber quins hàbits saludables tenen els alumnes de l’escola, com també quines preferències tenen a l’hora d’escollir fruita i verdura.
Sessions: 10 sessions de 1,5 hores
Descripció:
En aquesta activitat els alumnes en petit grup crearan un enquesta en google form i l’enviarà per correu electrònic a tots els alumnes de 5è i 6è.
Un cop finalitzada l’enquesta , s’extrauran les dades i en un full de càlcul ( excel) crearan gràfiques per veure els resultats.
Un cop extrets els resultats, per grups, realitzaran una presentació a través de power point i/o prezi per comentar els resultats i conclusions a la resta de la classe.
Un cop finalitzades totes les presentacions, per grups, decidiran quina verdura, de les que tenim plantades a l’hort, volen fer el treball.
Quan ja han decidit l’hortalissa, faran un treball, buscant informació a través d’internet, sobre propietats, característiques, beneficis… Extrauran la informació i realitzaran un article al blog de l’escola. A més a més, en aquest article també es realitzarà un anunci publicitari on es publiciti el consum de la hortalissa que han escollit.
Per finalitzar, realitzaran unes preguntes a través de hot potatoes, per avaluar els altres alumnes sobre els seva hortalissa.
Alumnes: Cicle superior, 6è de primària.
Objectius:
-Extreure informació a través d’enquestes digitals.
-Crear gràfiques a través d’un full de dades ( excel)
-Presentar els resultats obtinguts i les conclusions de les preguntes a través del power point o prezi.
-Buscar informació acurada sobre una hortalissa i discriminar la informació important de la irrellevant.
– Crear un anunci publicitari amb audacity ( veu) o moviemaker ( imatge i veu) explicant els beneficis de l’hortalissa en concret.
– Creació d’un article científic amb el grup i penjar-lo al blog de l’escola.
– Realització de preguntes per l’avaluació a través de hot potatoes
					
Deixa un comentari