L’aplicació que he utilitzat per realitzar el vídeo ha estat WeVideo. De les diferents aplicacions que ens proposàveu en el mòdul cinc d’edició de vídeo, m’he decantat clarament cap aquesta bàsicament perquè l’he trobat molt intuïtiva. Reconec que mai havia editat un vídeo ni havia utilitzat alguna aplicació de l’estil. I reconec, també, que se’m va fer una muntanya quan vaig llegir que havia de fer un vídeo; però, ara, si una cosa destacaria d’aquesta aplicació és la facilitat d’ús.
Un altre aspecte que he trobat molt positiu és el fet que sigui un programa en línia que puguis penjar al “núvol”, cosa que et permet utilitzar-lo des de qualsevol mòbil, tauleta o ordinador, i així, ja no et cal anar amb memòries externes ni usb.
Per crear un vídeo has d’inserir imatges o vídeos de la biblioteca i tu ho ordenes com creus convenient, a més, pots agregar diferents efectes i animacions en cada transició, afegir-hi text i gravar-te amb la teva pròpia veu o bé introduir-hi música pròpia de l’aplicació.
Un dels valors educatius i alhora molt motivador pels alumnes és el fet que sigui una plataforma col·laborativa, és a dir, que es pot compartir el projecte i els alumnes el poden veure i agregar imatges o vídeos, així poden treballar conjuntament però sense necessitat d’estar junts.

Jo m’he estrenat fent un vídeo amb els diferents períodes històrics del poble grec, un tema una mica feixuc, que espero que així, sigui un xic més motivador!

Imatge de previsualització de YouTube
Acropolis, Athens, Greece --- Image by © Image Source/Corbis

Acropolis, Athens, Greece — Image by © Image Source/Corbis