escola.jpg

Benvingut/da al Bloc de Primària de l’Escola Ferran Agulló de Molins de Rei.

Aquest curs escolar 2008-09 ens hem iniciat en la tasca de crear un bloc adreçat a l’etapa educativa de Primària.  Esperem que les notícies que publiquem en aquest espai siguin del teu interès i que animin a la participació de mestres, alumnes, pares i d’altres membres de la Comunitat Educativa.

El nostre Centre està situat al carrer Menéndez Pelayo 17 de Molins de Rei i pertany a la comarca del Baix Llobregat.

Clica a sobre la imatge si vols visitar el nostre Centre i conèixer com hi treballem.

situacio

IMPORTANT:

Les fotografies que hem col.locat al Bloc, on surten alumnes del Centre o menors, compten amb la corresponent autorització, per part dels seus pares o representants legals o han estat convenient pixelades.

Pel que fa als adults, si trobeu que no voleu sortir en alguna de les fotos publicades, només cal que ens ho comuniqueu al correu del centre: a8034102@xtec.cat  i pixelarem la vostra imatge o eliminarem la foto, tan ràpid com sigui possible.

3 pensaments sobre “Info

1. Jo encara crec que és l’Emilia, perquè reconec la seva camisa vermella i perquè és molt alta.

2. Jo segueixo creient que és l’Emilia, perquè si un pirata està en alta mar no té ordinador i el Pirata contesta per ordinador. El més normal seria que ens parlés amb una carta feta a mà.