I tu…, que ens expliques ?

Com ja sabeu, la setmana vinent acaben les classes d’informàtica, Plor  però ja sabeu que podeu continuar participant activament al bloc, enviant els vostres comentaris, suggeriments, preguntes,…  Somriure

També volem promoure un altre tipus de participació més lliure en la que tingui cabuda qualsevol treball i notícia que ens vulgueu ensenyar o explicar als que formem l’etapa de Primària del CEIP Ferran Agulló, així com a tots els seguidors i seguidores del bloc, que tenim constància que en són molts.

Si teniu alguna cosa a explicar o ensenyar, només us heu de posar en contacte amb la tutora o amb la coordinadora d’informàtica, perquè es faci la valoració de l’aportació i un cop acceptada aviat la podreu veure publicada al bloc. Rialla

expliques

Les bases per poder participar en aquest apartat són les següents:

• Deixar un comentari en aquest article. Ja sabeu que quan desaparegui podreu trobar la informació a la columna de la dreta dins de l’apartat dedicat a les contribucions.

• Presentar a la tutora i/o coordinadora d’informàtica la proposta.

• Aportar l’original, perquè puguem fer la foto o presentar un dibuix il•lustratiu sobre el tema.

• Escriure un petit text que doni informació sobre la col•laboració.

explique

Us animem a participar ! Petó

participb.gif

PARTICIPACIONS

20 pensaments sobre “I tu…, que ens expliques ?

1. El pati és bonic, però les obres són un rotllo, perquè el pati serà més i més petit!

2. Sara,

A sota de la imatge dels interrogants trobaràs les bases per a poder participar-hi. Si després de llegir-les, tens algun dubte més, tornes a enviar un missatge al bloc o m’ho preguntes a l’Escola.

D’acord?

Emilia 😉

3. Hola! Tinc moltes ganes que sigui dissabte, perquè aniré al TIBIDABO amb la Romina.

Tinc moltíssimes ganes, ens ho passarem molt bé!!

4. A mi m’agradaria explicar que a Medi, al taller de ciències, vam fer créixer una planta cadascun. I ara, la meva planta està gegant.

Al principi, estava molt petita, però ara està a punt de fer fruits. 😀 😀

5. Ara que estan fent les obres, el pati és un rotllo, perquè no podem jugar amb la sorra i tampoc a futbol.

6. Benvingut a l’escola Ferran Agulló, Pirata Barretina 5!

Et mostrarem l’escola Ferran Agulló. T’agradarà moltíssim!

7. M’agrada molt l’Escola, però quan estem treballant ens molesta el soroll de les obres, perquè ens desconcentra.

8. Saïd,

Llegeix la resposta que li vaig enviar a la Sara i que està una mica més amunt. Allà trobaràs la participació a l’apartat “I tu,… que ens expliques ?” una mica més ampliada. Si tens algun dubte, ja ho resoldrem a l’Escola.

Et sembla? 😉

Emilia

9. He portat unes petxines per la classe. Són de colorins, grans i maques.

Us ho vull explicar al Bloc. Si us han agradat les petxines, deixeu-me un comentari.

10. A sisè estem treballant unes quantes coses com els volcans, terratrèmols, sunamis…

És Mooolt Interessant!! Només volia dir Aixooò!!

Dew, Un Petonàas!!¡¡