Les emoticones: el bloc amb sentiments

emotic

L’èxit de participació al bloc a través dels comentaris ens ha portat a donar un pas endavant: complementar les observacions, suggeriments, preguntes, felicitacions,… que ens feu, amb divertides emoticones.

Una emoticona és una seqüència de caràcters que representa una cara humana i expressa la seva emoció. Les emoticones, que expressen alegria o altres emocions positives,  s’anomenen smileys (del verb to smile, “somriure” en anglès).

emotic1      Si girem a la dreta l’emoticona veiem una cara

Les emoticones s’utilitzen per a recolzar una expressió amb una imatge, per a transmetre al lector el sentiment que acompanya la frase que està llegint.

Quan feu un comentari al bloc, podreu donar expressió a les vostres frases utilitzant les emoticones del quadre següent. Amb aquests senzills símbols podreu expressar fàcilment els vostres estats d’ànim o emocions. Escrivint amb el teclat la seqüència de signes corresponent obtindreu la cara desitjada, l’emoticona es veurà un cop s’hagi enviat el comentari.

Ara bé, s’han de fer servir, sempre tenint en compte de no abusar-ne !     🙄

emoticones

participb.gif

A continuació, us presentem un divertit joc amb el que creareu fàcilment les vostres emoticones i que podreu fer servir als vostres documents. Per accedir al lloc web, només cal que cliqueu la imatge següent.

Nota: aquestes emoticones no les podreu utilitzar al present bloc, donat que no són compatibles.

Crea les teves emoticones

44 pensaments sobre “Les emoticones: el bloc amb sentiments

1. M’agrada molt el bloc del Ferran Agulló. És molt divertit i bonic ! M’encanta el FERRAN AGULLÓ 🙂

2. Aquest bloc és molt bonic, té moltes coses que hem fet nosaltres. Espero que posin més coses de 5è i d’altres classes.

3. M’encanta que nosaltres puguem crear les EMOTICONES! És molt divertit!
    M’encanta el Ferran Agulló. 😀

4. EL BLOC ÉS MOLT DIVERTIT !!!!!!!!!! PERQUÈ ELS/LES PROFES ENS ENSENYEN MOLTíSSIM!!!!!!.

5. David a l’article Les emoticones: el bloc amb sentiments podràs trobar tota la informació sobre les emoticones. He posat un quadre amb al signes que s’utilitzen i l’emoticona que genera, al final de l’article.

Els signes s’han d’escriure amb el teclat de l’ordinador. Per exemple, per fer aquesta carona 🙂 hauràs d’escriure amb el teclat dos punts i un parèntesi.

Per tal de tenir sempre a mà els signes de les emoticones ha posat un enllaç a la barra lateral dreta del bloc.

NOTA: Pensa que el dibuix de l’emoticona no es veurà fins que hagis enviat l’article.

Espero haver-te ajudat, si tens algun dubte ja m’ho faràs saber demà a l’Escola. 😉

Emilia

6. M’encanten les emoticones perquè als escrits, alguna que altra fa riure a la gent, dóna igual l’edat.

7. A mi, el bloc m’agrada molt!

El “Bloc de primària” ens ensenya coses de l’ordinador i m’encanta. A més a més, tinc un amic més: Tolei, el gosset!

Sempre que em poso al “Bloc de primària” jugo amb ell! I m’agrada!!!!!

No sé perquè, però sí! No vull escriure res més, perquè si no no acabaré mai! Ja, ja, ja, ja!
    😀 😛 😉

8. Mai, hauria pensat que en un bloc del col.legi haguessin coses com les emoticones, perquè això és el més “guai” ! No podré parar ! 😛

9. No sé què em passa, que fins i tot ordinador em diu que vaig massa ràpida amb els comentaris! 8 )

10. Raquel,

Explicar com s’inclouen les emoticones als comentaris del bloc, des d’aquest espai, resulta una mica difícil.

No et preocupis, que ja et comentaré com es fa, a l’Escola.

Una abraçada, Emilia 😛