[kml_flashembed movie=”http://www.youtube.com/v/16Qph33alXM” width=”425″ height=”350″ wmode=”transparent” /]
Com ja sabeu en Ferran Agulló va ser qui va batejar amb el nom de “Costa Brava” la zona de la desembocadura del riu Tordera a la frontera amb França. És per això que estem treballant Dalí, artista entre els artistes, als diferents cursos de primària.
Hem pensat que una bona forma d’ajudar a entendre l’obra d’aquest geni seria donar unes pautes sobre com s’ha de mirar un quadre per després poder escriure un comentari sobre el mateix. Per poder realitzar aquesta tasca, és necessari observar d’una manera ordenada una sèrie de detalls importants i ens ajudarem d’un guió creat per Néstor Alonso, professor d’un centre de primària d’Astúries .
L’exemple proposat és el quadre Carnavalada, d’Evaristo Valle, pintat al 1930. Clica a sobre la imatge, per accedir al document: