El nostre bloc ja té un trimestre de vida. Enhorabona !!!
Estem molt satisfets de la feina realitzada i ara volem passar a una segona fase: fomentar la participació de l’alumnat, les famílies, el professorat i tots aquells i aquelles que vulgueu deixar la vostra opinió sobre els articles que publiquem. No us oblideu que un bloc es nodreix dels vostres comentaris!!!
Per manifestar la vostra opinió només heu de clicar a l’apartat comentaris que hi ha al final de cada article i seguir les instruccions. És necessari, que prèviament tingueu un compte de correu electrònic.
Els comentaris que deixeu quedaran pendents de revisió ortogràfica i només es publicaran si el seu contingut reflecteix una crítica constructiva i si l’autor/a s’ha identificat amb nom i cognoms.
M’agrada que puguem fer comentaris. També vull que poseu coses noves.
M’agraden molt les fotos del concert.
Ara ja sé com fer comentaris al bloc!!
Quin bloc més maco tenim a l’escola !
Vull felicitar l’escola en general i els alumnes i professorat en particular per aquest espai tan fantàstic de què disposeu.
De segur que anirà nodrint-se de moltes participacions i ha de ser una important referència més de la bona marxa del CEIP Ferran Agulló.
Enhorabona per la feina ben feta!
Arturo
Centre de Recursos Pedagògics Baix Llobregat 1
Mercè,
Moltes gràcies pel teu comentari. La creació d’aquest bloc ens està reportant un gran número d’experiències positives. Des d’aquí, us recomanem que us endinseu en la fantàstica aventura que significa la creació d’un espai viu i engrescador com aquest, si és que encara no ho heu fet.
Una cordial salutació.
Sóc un company de professió -profe en un IES- i no em puc estar de felicitar-vos pel vostre Bloc de Primària. Confeso que jo, que també porto coses d’informàtica en el meu centre, us “copio” alguns continguts i dissenys d’interfícies. I em feu molta enveja, perquè tot i que aquest Bloc no fa gaire que camina per aquests móns telemàtics, veig que heu aconseguit un alt índex de participació i d’implicació del vostre alumnat. Endavant i seguiu sorprenent-nos com fins ara.
M’agrada escriure al bloc i sempre m’encanta escriure un, dos, tres o molts comentaris, perquè m’ho passo molt divertit!
Felicitats, molt interessant i didàctic.
Felicidades, muy interesante y didáctico.
Parabéns, muito interessante e didáctico.
Lourdes,
Moltes gràcies per les teves paraules.
És molt agradable veure que les nostres antigues alumnes TAMBÉ es passegen pel BLOC, encara que quan elles estudiaven al Centre, aquests avenços tecnològics no existien.
Molts records als teus germans i pares.
A reveure, Emilia 😉