PROPOSTES DE PSICOMOTRICITAT FINA

Ja fa dies que vam començar a treballar la motricitat fina. És la capacitat per a produir moviments petits i precisos. Necessita també una coordinació ocular, coordinació ull-mà i una coordinació ull-peu. Per exemple seria la facilitat d’enfilar boletes, recollir objectes petits amb els dits o agafar el llapis. La pinça digital consisteix en el control voluntari dels dits índex i polze per manipular correctament el llapis.

A l’aula hem treballat aquest aspecte amb diferents materials, es ho hem passat molt bé!!! Són materials senzills que podem trobar fàcilment per casa i així també poden practicar-ho més vegades

DECORACIÓ PORTA!

Famílies la setmana passada vàrem començar la decoració de la porta. El grup classe tenia molt clar que volien  micos i molts plàtans. Per escollir els micos que  volen posar a la porta he buscat unes imatges de micos divertits, finalment hem parlat una mica i ja hem decidit quins  posaríem.  Hem pujat a  CREART  ( Ambient de  pintura)  i hem pintant entre tots uns micos .

Cliqueu la imatge per veure més fotos.

PRIMERA TROBADA DE PADRINS I FILLOLS!

L’escola té un programa d’apadrinament lector, que funciona a partir de P4. Padrins i fillols es reuneixen un cop per setmana per llegir junts una estona.

A P3 no ens trobem tan sovint, però també tenim uns padrins que venen a fer algunes activitats amb nosaltres de tant en tant. Els nostres padrins són els nens i les nenes de segon, concretament de la classe “Els futbolistes ” Només arribar ens hem trobat amb la sorpresa que ens han fet un regal, unes targetes  amb la nostra foto i el nom les utilitzarem per començar a treballar l’escriptura del nom , també ens han regalat algun dibuix lliure.
Ja us anirem explicant què farem junts, de moment ahir van venir a la classe per coneixe’ns  i jugar una estona plegats. Al principi hem fet una mica de vergonyetes però al final hem estat genials.

BENVINGUTS AL NOSTRE BLOC

Ja teniu aquí el nostre bloc de classe. A través d’ell us anirem informant de tot el que anem fent i treballant, penjarem fotos, vídeos i un munt d’activitats!

Us animem a que hi participeu deixant el vostre comentari sempre que vulgueu, les vostres aportacions són molt importants!

De moment hi podeu trobar algunes de les cançons que cantem a classe i l’enllaç a alguns jocs que juguem amb la PDI perquè també hi pugueu jugar a casa. Ho teniu tot al menú de la dreta.

Us recomanem que si voleu conservar les imatges o els vídeos que us ensenyarem; les aneu descarregant a mida que les anem penjant, ja que s’esborren d’un curs per l’altre.

Esperem veure-us per aquí sovint!

JORNADA INICI DE CURS

Divendres 14 de setembre vam celebrar tota l’escola la “Jornada d’inici de curs”. Aquest any el lema del curs és ” ESCOLTA LA TEVA VEU”

Els dos personatges el VITUS VIRUS I LA KORA SPEAK  ( CARLES I  GEMMA H.) vam escenificar davant els nens el lema i  el  fil conductor que ens acompanyarà durant tot el curs.

Cançó del lema: