BON ESTIU I MOLTES GRÀCIES PER TOT !!!

Micos  us desitjo un bon estiu !!!

El curs s’ha acabat. Els dies, les setmanes i mesos han passat molt de pressa. Quan vam començar el curs, semblava molt llunyà el 21 de juny i ja hi som, ja hi hem arribat. Ja estem de vacances !!!

Vull dir-vos que us estimo. Quan començo cada curs penso que no podré estimar el grup d’alumnes nous, tant com vaig estimar el del curs anterior. Amb vosaltres em va passar igual. Us tenia al davant i pensava en els meus alumnes i aprenia a estimar-vos tal com sou.
M’ha agradat ser la vostra mestra. Quan una proposta, feina… us sortia bé, m’alegrava amb vosaltres. Quan el que us proposàveu, ho aconseguíeu; ho he celebrat amb vosaltres. Quan sentia les vostres rialles; reia amb vosaltres.
També us vull donar les gràcies pel munt de coses que m’heu donat i ensenyat.
Per tot això i molt més he vingut cada dia a treballar amb ganes. Ha estat un plaer compartir aquest any amb vosaltres. Gràcies per tot!

Tots i totes ja sou part de la meva vida i me n’emporto un bon record !!!

Per cert, recordeu que el setembre esborrarem les fotos del bloc, així doncs aprofiteu aquests dos mesos per guardar les que us interessin.

Ens veiem divendres per l’entrega d’informes.

COMIAT PADRINS I FILLOLS !

Avui hem fet l’última trobada entre fillols i padrins de l’escola. Hem compartit l’estona fent un dibuix que després els hem regalat als padrins i ells també ens en han fet un a nosaltres. Molts de nosaltres tenim 2 dibuixos perquè tenim 2 padrins. Així doncs, el curs vinent ens veurem més sovint ja que iniciarem l’apradrinament lector i cada setmana ens trobarem.

Aquí us deixo les fotos!

VISITA BIBLIOTECA DEL BARRI

Divendres vam realitzar una sortida per  visitar la biblioteca del barri, la del districte 4. Allà, ens han  explicat com funcionava la biblioteca, ens ha fet   una explicació molt acurada de les coses que podíem fer a la biblioteca i també ens ha quedat  molt clar quines coses no podíem fer i a més a més ens ha explicat un munt de contes que hem  escoltat amb molt silenci i atenció.

Després de la visita a la biblioteca hem aprofitat per jugar una estona al parc.

COMIAT DE SISÈ I DEL VITUS VIRUS I LA KORA SPEEK

Dijous passat  vàrem acomiadar el VITUS VIRUS I LA KORA SPEEK. Primerament   vam fer el comiat dels alumnes de sisè  .Els seus fillols vàrem entregar-los  una  samarreta de record.En segon lloc, el VITUS VIRUS I LA KORA SPEEK  ens visitaran i vam posar el VITUS   dins la màquina de canvi  i va sortir convertit en un VITUS VIRUS petit moníssim i molt simpàtic. I al final ens acomiadarem d’ells i del lema.

PSICOMOTRICITAT : JOCS AMB PILOTES

Els dies de psicomotricitat els esperem amb moltes ganes perquè ens ho passem genial.

Iniciem les sessions amb la posada en marxa, fent algun joc de moviment, corrent o caminant. Després es realitza l’activitat del dia i finament es fa el tancament, amb una rotllana de conversa i exercicis de tornada a la calma.

Aquí us deixo unes quantes fotos de la sessió amb pilotes .