LA CONFERÈNCIA DE LA QUERALT

Ahir dijous 1 de març, la Queralt va presentar la seva conferència.
Ens va parlar dels seus peixos, com eren, quants en tenia, què menjaven i com s’havia de fer el canvi d’aigua i neteja de la peixera. A part de veure les fotos que va enganxar a la cartolina, que li va servir per presentar la seva conferència, la Queralt ens va portar en una peixera petita 3 peixos. Un d’aquests era negre, l’altre taronja i un altre era el frega-vidres.
La Queralt i els seus pares, ens van dir que ens els podíem quedar una setmana a l’escola i així els podríem cuidar però per mala sort aquest matí quan hem arribat a l’escola, ens hem adonat que el peix frega-vidres s’havia mort !!!.
Com que no ens ha agradat gaire que s’hagués mort aquest peix, hem decidit que la Queralt s’emportés els altres dos peixos cap a casa seva i els tornés a posar a la peixera gran.

Moltes gràcies Queralt i família per voler-nos deixar els peixos i també felicitar a la Queralt per la seva conferència, que malgrat els primers moments de nervis ho va fer molt i molt bé !!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *