Nous delegats

Hem votat els nous delegats de la classe i són: l’Enzo com a delegat i la Victoria com a sotsdelegada. L’Enzo va treure 15 vots, la Victoria va treure 13 , el Guillem 0 , el Naïm 2,
la Mireia 3 i l’ Andrés al final no es va presentar. Les votacions les vam fer el passat divendres 20 de gener.

Joel, Joao, Arnau i Raül.

Ja hem anat el Liceu !

El dia 24 vam anar al Liceu i vam veure 4 actuacions que van ser molt divertides .
Vam anar amb tren de Caldes fins plaça Catalunya. Vam esmorzar en una plaça plena de coloms. Vam dinar a la plaça del Pi i mentre dinàvem hi havia dues persones al carrer tocant i cantant cançons; una cantava i tocava la guitarra i l’ altre tocava el violoncel. De tornada vam anar amb tren. Vam gaudir molt! Les actuacions ens van agradar molt!!

Júlia, Victoria, Briana, Sergio, Samuele.

Les coreografies

Ja tenim nous grups de coreografies! La nova cançó de coreografies és kiss the sky. Els grups són: 1r grup Izan, Joel, Samuele, Júlia i Yago. 2n grup Enzo, Lola, Raül, Sergio i Andrés. 3r grup Ivan, Victoria, Reda, Joao i Guillem. I el 4t grup està format per el Roger , l’ Anton , la Mireia , l’ Arnau i el Naïm. Estem treballant amb ganes i esperem que les coreografies ens quedin molt bé!

Izan , Andrés , Guillem , Yago.

MOLTES GRÀCIES.

ENS DESCRIVIM!!!

Aquest trimestre hem començat un nou tema de català la “descripció de persones”. Els reis ens han portat el “QUIEN ES QUIEN” per practicar la descripció. També vam jugar a descriure’ns a nosaltres. Un sortia fora i entre tots i totes triàvem algú de la classe. La persona que havia sortit, quan entrava havia d’anar fent preguntes per esbrinar la persona que havíem escollit per a la descripció. L’última activitat que vam fer és un text on ens descrivíem nosaltres mateixos, explicant les característiques, els gustos, i sentiments.

Enzo Lopez, Mireia Palacín, Naïm Martínez i Halima Kharbouche.

Handbol

A educació física estem aprenent a jugar a handbol. El Miquel (el mestre d’educació física) ens ha ensenyat la passada i el bot.
El practiquem a la pista de l’escola. Per aprendre a fer la passada i el bot, el Miquel ens ensenya jocs com per exemple: el rellotge, el comptavoltes, carreres botant la pilota etc…
Ens ho estem passant molt bé!

Ivan González, Lola Marrero, Roger Carot i Anton Beltran.

Anem al Liceu

El dimarts 24 de gener del 2017 anem a el Liceu d’excursió tot el dia. Haurem de portar esmorzar i dinar.
Al Liceu fan obres de teatre i anem a veure una d’elles. Tenim moltes ganes d’anar al Liceu!!

Victòria, Júlia, Sergio i Samuele

HA VINGUT LA NADIA!

La Cati va marxar al desembre i de seguida hem tingut una nova mestra que es diu Nadia. A 5è ens ajuda a racons de català.
És molt simpàtica!
Tenim mobles nous al laboratori d’art, ara queda molt bé. Dimecres anirem a fer tallers!! Gràcies pares i mares!!

ANDRES PEÑALOZA, YAGO BORGNA, ARNAU BARO.

EL NOU TREBALL DE MEDI 5è

Estem preparant el nou projecte de medi “ELS FONGS”.
Ho estem fent per grups (que són nous aquest trimestre) i cada grup respon les seves preguntes.
Entre tots elaborarem aquest projecte i entre tots buscarem el que volem saber.
Per començar cada grup portara un menjar diferent amb el que podrem veure el procés dels fongs.
Ja us anirem informant, fins aviat!

Enzo López, Mireia Palacín, Halima Kharbouche i Júlia Abad