VISITA A LA BIBLIOTECA DEL NOSTRE DISTRICTE

Cliqueu la imatge per veure les fotos.

Divendres  pel matí, vam visitar la Biblioteca del nostre districte i la Rebeca ens va explicar el conte DE L’ ELMER , després vam pintar-ne un dibuix i durant una bona estona vam poder mirar contes.

Sempre que vulguem podem anar-hi amb la família i fins i tot agafar de préstec el que vulguem, si ens fem el carnet.

Dissabte 28  de maig  a  les 12h activitat per a famílies amb infants.  Inscripció trucant a la biblioteca, La Rebeca ens ha explicat que celebraran la festa de l’Elmer.

ESCOLA DE NATURA ANGELETA FERRER

Ahir, la classe de la Naturalesa vàrem fer la sortida relacionada amb el treball per projectes. Visita a l’escola de natura Angeleta Ferrer per fer una observació directa de les abelles de la mel , el rusc, eines de l’apicultor….

Les monitores  l’Adriana i l’Elit van fer-nos una visita extraordinària, unes activitats molt adaptades per P5 …

Una de les activitats que  va tenir més èxit evidentment va ser l’observació del rusc… van flipar .

AMBIENT BLA ,BLA, BLA

Aquesta setmana  hem fet la tercera ronda de l’ambient  de  Bla Bla Bla, hem fet diferentes  propostes com: escriure contes,  cartes, llistats, jugar amb daus a inventar històries, millorar la  precisió del traç fent laberints, buscar paraules amb jocs de mots encreuats….

Aquí us deixo unes quantes fotos.

DIADA DE SANT JORDI

Durant la setmana de Sant Jordi hem  participat en els  Jocs Florals d’enguany dins la categoria de dibuix. Els guanyadors han estat el Néstor Ruiz com a primer premi i María López en segon premi.

Moltes felicitats guaíssims!!!

Cliqueu la imatge per veure les fotos.

A la tarda representació per part d’un grup de mestres de la LLegenda de Sant Jordi i entrega de premis dels Jocs Florals 2022.

lCliqueu la imatge per veure les fotos.

CELEBRACIÓ DE LA PASQUA !!!

Ahir a la tarda  vam anar  al teatre a celebrar la Pasqua . Hem estat convidats  al programa de “ràdio FMA I olé” on ens han donat unes consignes a seguir durant l’emissió .

Els convidats especials han estat el Trickter i la Team. Hem recordat el nostre camí cap a la Pasqua ( La Quaresma), on vam pensar què voliem aconseguir escrivint-ho a la samarreta que tenim a classe. També recordant les pedres que vam trobar i que amb l’esforç de tots hem superat. Sort que quan vam votar els candidats per fer el camí va guanyar la Team, perquè JUNTS ACONSEGUIM MOLT I ÉS MOLT MÉS DIVERTIT I ENTRETINGUT.

Sembla que tenim el  Trickster una mica més convençut  que en equip tot és molt més fàcil i més xulo.  Acabarem  el curs i aconseguirem  que ens escolti i vulgui venir en el nostre equip ?