L’ofici dels pares

Un cop més us demanem la vostra col·laboració. A P4, us proposem que les famílies vingueu un dia a la classe a fer una petita conferència sobre el vostre ofici (el del pare o el de la mare). Es tracta de preparar l’exposició amb material, suport visual o digital… adaptada a l’edat dels nens/es i recomanem la participació del vostre fill/a.

És important que us programeu i busqueu una data per poder venir ja que l’activitat és un èxit i fa molta il·lusió al vostre fill/a.

Aquí teniu el doodle per apuntar-vos. Teniu dos horaris: els dimecres a les 9 h. o els dijous a les 15 h. (Si cap d’aquests horaris us anés bé, contacteu amb mi i busquem una opció que us vagi millor.)

Cliqueu la imatge per accedir al doodle

Investigació ELS DINOSAURES

La investigació dels dinosaures ja arriba al seu final. Com cada any, rebreu el resultat de la nostra investigació a l’àlbum de recull de projectes que arriba a casa a final de curs, però mestrestant us deixem algunes de les imatges de les activitats que hem anat fent:

Cliqueu la imatge per veure més fotos

També tenim uns quants vídeos que hem estat visaulitzant a classe sobre la investigació dels dinosaures. Com que els agraden molt, us els comparteixo per si els voleu mirar des de casa:

Actuació de Nadal

Felicitats dinosaures! Sou uns SÚPER ARTISTES! Heu fet una actuació GENIAL! (Quina llàstima que no us he fet cap foto amb les ulleres de sol…)

Cliqueu la imatge per veure més fotos

Aquí teniu els vídeos de les actuacions:

Per cert, aquestes són les versions que hem fet servir per cantar El noi de la mare:

Famílies, que passeu molt bones festes de Nadal. Gaudiu molt dels vostres fills i filles i ens veiem a la tornada amb les energies renovades!

Nadal

Els dies previs al Nadal són molt intensos a l’escola, sempre tenim alguna cosa a celebrar! Us deixem fotos del dia que vam trobar el TIÓ, les fotos amb el PESSEBRE de l’escola, la visita del PATGE MELGABÀ o del CAGA TIÓ que vam fer dijous a la tarda. A més, podeu imaginar com són les estones a la classe: decorar l’aula, cantar i ballar nadales, preparar el vers, escoltar contes de Nadal… i sobretot compartir estones junts, celebrant les festes i gaudint dels nostres companys i companyes!!!