BON ESTIU I MOLTES GRÀCIES PER TOT !!!

Cotxes  us desitjo un bon estiu !!!

El curs s’ha acabat. Els dies, les setmanes i mesos han passat molt de pressa. Quan vam començar el curs, semblava molt llunyà el 22 de juny i ja hi som, ja hi hem arribat. Ja estem de vacances !!!

Vull dir-vos que us estimo. Quan començo cada curs penso que no podré estimar el grup d’alumnes nous, tant com vaig estimar el del curs anterior. Amb vosaltres em va passar igual. Us tenia al davant i pensava en els meus alumnes i aprenia a estimar-vos tal com sou.
M’ha agradat ser la vostra mestra. Quan una proposta, feina… us sortia bé, m’alegrava amb vosaltres. Quan el que us proposàveu, ho aconseguíeu; ho he celebrat amb vosaltres. Quan sentia les vostres rialles; reia amb vosaltres.
També us vull donar les gràcies pel munt de coses que m’heu donat i ensenyat.
Per tot això i molt més he vingut cada dia a treballar amb ganes. Ha estat un plaer compartir aquest any amb vosaltres. Gràcies per tot!

Tots i totes ja sou part de la meva vida i me n’emporto un bon record !!!

Per cert, recordeu que el setembre esborrarem les fotos del bloc, així doncs aprofiteu aquests dos mesos per guardar les que us interessin.

ACOMIADAMENT CURS!

Ja fa uns quants dies vàrem acomiadar el COM I EL TIM. Primerament   vam fer el comiat dels alumnes de sisè  .Els seus fillols vàrem entregar-los  una  samarreta de record.En segon lloc, el COM i el TIM ens visitaran i junts  van trobar el tresor que portem tot l’any buscant. I al final ens acomiadarem d’ells i del lema.

SORTIDA AL CRAM

Divendres 18 de maig vam fer la sortida al CRAM relacionada amb les investigacions d’aula. Concretament el tema de les ” Tortugues marines”. Primer,  la monitora l’Alba ens va fer recordar amb un taller pràctic els conceptes que hem après de les tortugues i després vam fer la simulació d’un rescat d’ una tortuga marina. Finalment vam anar a veure les tortugues marines que tenen al CRAM ( la Massa Gran, la 4×4….). Totes les activitats molt xules, xulíssimes… i la classe dels cotxes gaudint en tot moment.

SORTIDA AL PARC DE L’AGULLA

Divendres vàrem fer una sortida de tota l’escola en motiu de la festa de Maria Mazzarel·lo, Maín, la primera salesiana, de la qual hem estat parlant durant la setmana. Els nens i nenes de 6è cada dia han vingut a explicar-nos una mica de la seva vida i també n’hem parlat en altres moments.

Al parc de l’Agulla, hem fet una petita trobada on, a través d’un petit concurs de preguntes, hem recordat a Maín i també ens hem fet una foto divertida amb ella.

Quin dia  més  divertiit !!!