ACOMIADAMENT CURS!

Ja fa uns quants dies vàrem acomiadar el COM I EL TIM. Primerament   vam fer el comiat dels alumnes de sisè  .Els seus fillols vàrem entregar-los  una  samarreta de record.En segon lloc, el COM i el TIM ens visitaran i junts  van trobar el tresor que portem tot l’any buscant. I al final ens acomiadarem d’ells i del lema.

SORTIDA AL CRAM

Divendres 18 de maig vam fer la sortida al CRAM relacionada amb les investigacions d’aula. Concretament el tema de les ” Tortugues marines”. Primer,  la monitora l’Alba ens va fer recordar amb un taller pràctic els conceptes que hem après de les tortugues i després vam fer la simulació d’un rescat d’ una tortuga marina. Finalment vam anar a veure les tortugues marines que tenen al CRAM ( la Massa Gran, la 4×4….). Totes les activitats molt xules, xulíssimes… i la classe dels cotxes gaudint en tot moment.

SORTIDA AL PARC DE L’AGULLA

Divendres vàrem fer una sortida de tota l’escola en motiu de la festa de Maria Mazzarel·lo, Maín, la primera salesiana, de la qual hem estat parlant durant la setmana. Els nens i nenes de 6è cada dia han vingut a explicar-nos una mica de la seva vida i també n’hem parlat en altres moments.

Al parc de l’Agulla, hem fet una petita trobada on, a través d’un petit concurs de preguntes, hem recordat a Maín i també ens hem fet una foto divertida amb ella.

Quin dia  més  divertiit !!!

NOVA TROBADA PADRINS I FILLOLS

La setmana passada vam compartir una estona amb els padrins i padrines. Aquest cop vam aprofitar la trobada per dibuixar junts i vam fer un dibuix per regalar als padrins i ells a nosaltres.

A poc a poc anem posant-los cara i iniciant les relacions amb ells, sobretot de cara al curs vinent quan s’iniciarà de forma més específica l’apadrinament lector un cop per setmana.