Bon dia, 3r

LA GRAVACIÓ A L’ESCOLA HA SORTIT MOLT BÉ!! GRÀCIES A TOTS PER A FER-HO POSSIBLE.

US ANIMO A GRAVAR-VOS ARA A CASA SENSE LES MASCARETES. AQUESTES IMATGES SERVIRAN PER A FER MULTIPLANS I ALTERNAR AMB LES IMATGES DELS GRUPS-BOMBOLLA A LES ESCOLES.

AQUÍ US DEIXO L’AUDIO AMB EL COMPTE ENRERE (5, 4, 3…) PER A QUE US POSEU ELS AURICULARS I US GRAVIN A CASA.

Recordeu:

• primer pla (que es vegi bé la cara, fins al pit com a molt).
  • gravació del dispositiu posat en VERTICAL.
  • vestuari: camisa-samarreta blanca (la part de baix no es veurà) i que us gravin davant d’una finestra per aconseguir el màxim de llum natural (vosaltres mirant a la finestra i la persona que us grava entre la finestra i vosaltres).
  • dos dispositius: un per a gravar i un altre per escoltar amb auriculars l’acompanyament per anar tots cronometrats (això és important!!).

Teniu fins al dissabte 17 d’abril per a enviar-los a carme@escolanadal.cat

No importa si no recordeu els gestos que hem fet a l’escola. Podeu gravar els vostres.

I qualsevol dubte, podeu enviar email.

Ens veiem aviat!

AUDIO PER A GRAVAR A CASA:

VIDEO D’EXEMPLE:

Estimats nens i nenes de 3r,

Us deixo el “Bon dia, dia” de la nostra poetessa Joana Raspall per a què l’aneu repassant.

Per veure el text, entreu a la presentació. És la darrera diapositiva: