Tasques 5è i 6è 15/05/20

Hola nois i noies, espero que vagi tot bé i que a poc a poc la situació millori.

Busca 5 compositors clàssics. Un cop hi hagis buscat la seva vida fes una recerca més profunda escollint un, el que més gust tingues.

En aquesta recerca hauràs de posar:

– Les seves obres més conegudes

– L’instrument que tocava aquest autor

– Una cosa interessant de la seva vida

– Escoltar almenys 5 obres de les seves composicions

– Quantes obres va escriure

– A quina época va pertànyer

– Quin estil de música componia

Una vegada hagis fet aquesta tasca escriuràs quina d’aquestes 5 obres és la que més t’agrada i a què et recorda en escoltar-la (Quin color associaries a aquesta peça? Associes aquesta obra musical a alguna estació del temps? Et recorda a algun familiar o a alguna amistat? Quin sentiment et provoca aquesta melodia?)

Et recomano que per a fer la recerca d’aquesta activitat utilitzes la Wikipedia, el YouTube, musicosclasicos.com, o utilitza aquest enllaç  https://www.pinterest.es/allegromagico/infograf%C3%ADas-compositores-m%C3%BAsica-cl%C3%A1sica-para-ni%C3%B1os/ .

Pd: aquesta tasca també la podeu enviar al correu de musica@escolanadal.cat i així els profes de música podem veure quines tasques tan boniques esteu realitzant. Recordeu que també teniu molts recursos amb el symbaloo al blog de música per anar investigant o jugant.

Nombra els 5 compositors clàssics:

– Les seves obres més conegudes

– L’instrument que tocava aquest autor

– Una cosa interessant de la seva vida

– Escoltar almenys 5 obres de les seves composicions: Nombra quines

– Quantes obres va escriure

– A quina época va pertànyer

– Quin estil de música componía

Quina d’aquestes 5 obres és la que més t’agrada i a què et recorda en escoltar-la (Quin color associaries a aquesta peça? Associes aquesta obra musical a alguna estació del temps? Et recorda a algun familiar o a alguna amistat? Quin sentiment et provoca aquesta melodia?)