Tasques musicals per a 3r (del 8 al 22 de Maig)

Hola de nou, alumnes,

per fer les tasques d’aquesta setmana haureu d’entrar a aquest Genially que trobareu al final de l’article sobre els instruments de corda. El podeu fer gran per a veure’l millor.

La majoria d’activitats són audicions dels instruments.

Però la única activitat que te retroacció (és a dir, ens heu d’escriure al correu musica@escolanadal.cat per a realitzar-la, amb el vostre nom i cognoms i la classe) és a la pàgina del MAPA DEL MÓN. Allà teniu instruccions de com fer-la.

D’altres activitats són d’arrossegar elements seguint les instruccions. Són activitats d’aprenentatge, però no cal enviar-les.

A cada pàgina tindreu més informació de la que veieu. Està amagada. L’haureu de descobrir. PISTA: l’aplicatiu genially te una opció amb un dit sobre un botó que us “txivarà” els elements interactius que contenen informació amagada.

Teniu 15 dies per fer una immersió en el món els instruments de corda. Gaudiu-la! A poc a poc. Aneu escoltant els instruments i gaudint del so màgic de cadascun d’ells.

Tothom te un instrument preferit (com a mínim). Us reptem a trobar-lo i que ens ho expliqueu.

Si us quedeu amb les ganes, o senzillament, us avorriu una mica, visiteu la PORTADA d’aquest bloc. Hi ha 4 webmix preparats amb un munt d’activitats!

Una abraçada ben gran i  fins aviat!!

1 thought on “Tasques musicals per a 3r (del 8 al 22 de Maig)”

Comments are closed.