Cançons per a fer amb la flauta

Per als alumnes de 4t, 5è i 6è,

us deixo algunes cançons que podeu començar a treballar aquest Nadal per començar de nou al Gener amb les piles carregades i a punt per fer sonar la flauta per un tub!!

Si us quedeu amb ganes de més, us deixo una petita playlist amb més temes per tocar la flauta:

Alumnes de 4t: El picapedrer (p.15)

Alumnes de 5è: El Cant de Joia

Us deixo un parell de vídeos: un amb les posicions dels dits i l’altra amb la partitura, i a diferents velocitats.

També per als alumnes de 5è, “Quan seré gran” o també la pots trobar amb un altre títol “Ratpenat”:

Per als alumnes de 6è, la cançó hongaresa “tres i tres i tres”; aquesta versió està en digitació alemana o escolar (la fàcil), els qui teniu la flauta amb digitació barroca, haureu de canviar la nota “fa”:

I també per als de 6è, la cançó d’arrel tradicional que va versionar W. Amadeus Mozart “Quan tres oques”. Trieu el vostre model de flauta, perquè a l’incloure la nota “fa”, serà diferent en cada cas:

Amb digitació barroca:

I amb digitació alemana: