Nois i noies de P5A, us deixo les feines que m’heu enviat aquesta última setmana. Ja són les últimes!!! Us haig de donar milions de gràcies per enviar-me tantes coses i us felicito per ser tant treballadors!
Arxiu diari: 15 de juny de 2020
ÚLTIMA SETMANA!!!
Activitats última setmana: DILLUNS
Nois i noies, hem arribat a la última setmana de curs i aquests dies els dedicarem a fer una colònies a casa. La COVID-19 no ens va deixar fer-les, però aquesta setmana us proposarem uns reptes per tal de fer quelcom que s’hi assembli.
Dormir en un sac de dormir o en una cabana, fer un joc de nit, jocs i cançons… Estigueu atents i atentes que tot s’hi val en aquests dies tan especials!
Esperem que l’any vinent puguin tornar aquestes sortides tan esperades, però, mentrestant, us animem a gaudir molt d’aquesta última setmana amb il·lusió i alegria!
CANÇONS D’ESTIU
BON DIA, US DEIXO UNES CANÇONS PER TAL D’APRENDRE I CANTAR DURANT L’ESTIU I PER ACOMIADAR-NOS I DIR-NOS ADÉU!
Viu l’estiu del Pot petit:
Comença l’estiu “Dàmaris Gelabert”:
Ja ha arribat l’estiu “Roleguita&Boquerón”:
L’estiu amb tu “ BABACLUB”:
Anem a la piscina “ Dàmaris Gelabert”:
Adéu Amic ( Dàmaris Gelabert):
Adéu Adéu ( Jordi Tonietti):
