Institut Giola: Dia de la Ciència i la tècnica 2010

Dia de la Ciència i la Tècnica 2010
a l’Institut Giola de Llinars del Vallès

Emmarcat dins la 15a Setmana de la Ciència, s’ha celebrat a Catalunya el 5è dia de la Ciència (19 de novembre). L’objectiu és promoure l’interès de la societat per la ciència, i específicament fomentar les vocacions científiques i tècniques entre els estudiants.

L’Institut Giola hi ha participat organitzant o assistint a diferents activitats. Com ja és habitual amb les “Parades de Ciència”, organitzat pels departaments de Ciències Experimentals, Matemàtiques i Tecnologia. L’alumnat de 4t d’ESO prepara i presenten els experiments i demostracions de física i química, matemàtiques i tecnologia. Amb les valoracions fetes per l’alumnat de 1r d’ESO es lliuraran premis a les millors explicacions.

El departament d’educació visual i plàstica ha ambientat l’institut, l’alumnat de batxillerat a fet participat en unes conferències de ciència a la UAB així com s’ha aprofitat per fer les xerrades de la marató de TV3 aquest mateix dia per l’alumnat de 3r d’ESO.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *