Comencem un nou curs i amb el bloc podrem veure les activitats, sortides i altres articles fetes pels nens de 3r A i B.
La primera festa que celebrarem serà la castanyada i a la tarde farem una sortida i al bloc penjarem les fotos i comentaris per poder gaudir-es.
Hola, això és un comentari.
Per a esborrar un comentari només heu d’entrar i veure els comentaris de l’article, allí tindreu l’opció d’editar-los o d’esborrar-los.