0. recursos
01. ajudes i premis
1. la ciència
2. webs de bio-geo
3. blogs de ciència
4.animacions
5. videos de ciència
6. textos de ciència
bioètica
bioquímica
biotecnologia
cèl·lula
diversitat
ecologia
el cos humà
genètica i evolució
història de la Terra
x altres enllaços
Administració del blog
Arxiu de l'autor: Angels Longán
Colors màgics…
Perquè la química també pot ser sorprenent…. [youtube]http://youtu.be/_YO4UPTjMVI[/youtube]
Publicat dins de passat de biolokus
Comentaris tancats a Colors màgics…
cicle menstrual i hormones
http://www.ciclomenstrual.es/2011/09/hormonasciclomenstrual.html Com podeu veure en el gràfic, el cicle comença amb la FASE FOL·LICULAR, anomenada així perquè el progressiu augment d’estrògens farà que alguns dels fol·licles que estan dins dels ovaris augmentin de grandària i madurin, preparant a … Continua llegint
Publicat dins de passat de biolokus
Comentaris tancats a cicle menstrual i hormones
vacunes!
què és una vacuna? http://www.cedimcat.info/html/ca/dir1523/doc10691.html de quines malalties hi ha vacunes? http://www.vacunas.org/es/info-publico/que-puedo-prevenir la vacunació: un èxit mèdic http://www.hospitaldenens.com/guia-de-salud-y-enfermedades/plan-de-vacunacion Hablemos de las vacunas un document en defensa de les vacunes, per l’Associació Espanyola de Vacunologia i moltes altres entitats i associacions científiques. http://www.vacunas.org/es/info-publico/temas-mes/116114-hablemos-de-las-vacunas-desde-la-ciencia-y-el-conocimiento … Continua llegint
Publicat dins de passat de biolokus
Comentaris tancats a vacunes!
una història del món en dos minuts…
poseu els altaveus video de youtube
Publicat dins de passat de biolokus
Comentaris tancats a una història del món en dos minuts…
Philadelphia: una pel·lícula sobre la SIDA?
DATA D’ENTREGA: dimecres 10 d’abril Per començar… té a veure amb drets humans? http://www.amnistiacatalunya.org/edu/pelis/dudh/cat/philadelphia.html Estàs d’acord amb el que es comenta en aquests blogs? http://masquepalabraselblog.blogspot.com.es/2009/03/philadelphia-y-la-otra-cara-del-flagelo.html http://www.reeditor.com/columna/5525/3/artes/philadelphia/drama/sida Contesta: 1. Com va contraure Andrew la SIDA? Quin altres medis de contagi existeixen? … Continua llegint
Publicat dins de passat de biolokus
Comentaris tancats a Philadelphia: una pel·lícula sobre la SIDA?
per completar la sortida al caixaforum…Salvados!
Després del cinema-debat sobre “com ens formem la nostra opinió?”, tenim l’oportunitat de comprovar que els lobbies no només es donen als EEUU. Per cert, recordem…què és un lobby? què són els thinktank? [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pyb4eT3WbnM&feature=youtu.be[/youtube] programa salvados: el lobby feroz (youtube) … Continua llegint
Publicat dins de passat de biolokus
Comentaris tancats a per completar la sortida al caixaforum…Salvados!
animeu-vos a fer una maqueta!
Esperem que les vostres maquetes siguin originals i molt, molt il·lustratives, imaginatives… DATA LÍMIT D’ENTREGA: dijous 18 d’abril. Haureu de fer una exposició oral per explicar a) com l’heu fet i b) descripció de les parts de la vostra maqueta, … Continua llegint
Publicat dins de passat de biolokus
Comentaris tancats a animeu-vos a fer una maqueta!
recuperació del 2on trimestre de bio-geo
Els enllaços que necessiteu són: http://recursostic.educacion.es/secundaria/edad/4esobiologia/4quincena4/index_4quincena4.htm http://www.xtec.cat/~jgurrera/ bona feina!
Publicat dins de passat de biolokus
Comentaris tancats a recuperació del 2on trimestre de bio-geo
La vida a diferents llocs del planeta…
Veieu el TRAILER del documental “BABIES”… [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1vupEpNjCuY&feature=share&list=FLSy0m2W8UvzNmEwH-g2kCNQ[/youtube]
Publicat dins de passat de biolokus
Comentaris tancats a La vida a diferents llocs del planeta…
Què vam fer dilluns 23 de gener 2012
Aquells que no vau venir dilluns passat a classe, heu de saber que vam fer: 3.2. La malaltia. A. La construcció social de la malaltia (pàgines 63). Cal que sapigueu contestar preguntes com: -Què és una malaltia social? Posa algun … Continua llegint
Publicat dins de passat de biolokus
Comentaris tancats a Què vam fer dilluns 23 de gener 2012