Arxiu de l'autor: Angels Longán

Colors màgics…

Perquè la química també pot ser sorprenent…. [youtube]http://youtu.be/_YO4UPTjMVI[/youtube]

Publicat dins de passat de biolokus | Comentaris tancats a Colors màgics…

cicle menstrual i hormones

  http://www.ciclomenstrual.es/2011/09/hormonasciclomenstrual.html   Com podeu veure en el gràfic, el cicle comença amb la FASE FOL·LICULAR, anomenada així perquè el progressiu augment d’estrògens farà que alguns dels fol·licles que estan dins dels ovaris augmentin de grandària i madurin, preparant a … Continua llegint

Publicat dins de passat de biolokus | Comentaris tancats a cicle menstrual i hormones

vacunes!

  què és una vacuna? http://www.cedimcat.info/html/ca/dir1523/doc10691.html de quines malalties hi ha vacunes? http://www.vacunas.org/es/info-publico/que-puedo-prevenir la vacunació: un èxit mèdic http://www.hospitaldenens.com/guia-de-salud-y-enfermedades/plan-de-vacunacion Hablemos de las vacunas un document en defensa de les vacunes, per l’Associació Espanyola de Vacunologia i moltes altres entitats i associacions científiques. http://www.vacunas.org/es/info-publico/temas-mes/116114-hablemos-de-las-vacunas-desde-la-ciencia-y-el-conocimiento … Continua llegint

Publicat dins de passat de biolokus | Comentaris tancats a vacunes!

una història del món en dos minuts…

poseu els altaveus video de youtube      

Publicat dins de passat de biolokus | Comentaris tancats a una història del món en dos minuts…

Philadelphia: una pel·lícula sobre la SIDA?

DATA D’ENTREGA: dimecres 10 d’abril Per començar… té a veure amb drets humans? http://www.amnistiacatalunya.org/edu/pelis/dudh/cat/philadelphia.html Estàs d’acord amb el que es comenta en aquests blogs? http://masquepalabraselblog.blogspot.com.es/2009/03/philadelphia-y-la-otra-cara-del-flagelo.html http://www.reeditor.com/columna/5525/3/artes/philadelphia/drama/sida Contesta: 1. Com va contraure Andrew la SIDA? Quin altres medis de contagi existeixen? … Continua llegint

Publicat dins de passat de biolokus | Comentaris tancats a Philadelphia: una pel·lícula sobre la SIDA?

per completar la sortida al caixaforum…Salvados!

Després del cinema-debat sobre “com ens formem la nostra opinió?”, tenim l’oportunitat de comprovar que els lobbies no només es donen als EEUU. Per cert, recordem…què és un lobby? què són els thinktank? [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pyb4eT3WbnM&feature=youtu.be[/youtube] programa salvados: el lobby feroz (youtube) … Continua llegint

Publicat dins de passat de biolokus | Comentaris tancats a per completar la sortida al caixaforum…Salvados!

animeu-vos a fer una maqueta!

Esperem que les vostres maquetes siguin originals i molt, molt il·lustratives, imaginatives… DATA LÍMIT D’ENTREGA: dijous 18 d’abril. Haureu de fer una exposició oral per explicar a) com l’heu fet i b) descripció de les parts de la vostra maqueta, … Continua llegint

Publicat dins de passat de biolokus | Comentaris tancats a animeu-vos a fer una maqueta!

recuperació del 2on trimestre de bio-geo

Els enllaços que necessiteu són: http://recursostic.educacion.es/secundaria/edad/4esobiologia/4quincena4/index_4quincena4.htm http://www.xtec.cat/~jgurrera/   bona feina!

Publicat dins de passat de biolokus | Comentaris tancats a recuperació del 2on trimestre de bio-geo

La vida a diferents llocs del planeta…

Veieu el TRAILER del documental “BABIES”… [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1vupEpNjCuY&feature=share&list=FLSy0m2W8UvzNmEwH-g2kCNQ[/youtube]

Publicat dins de passat de biolokus | Comentaris tancats a La vida a diferents llocs del planeta…

Què vam fer dilluns 23 de gener 2012

Aquells que no vau venir dilluns passat a classe, heu de saber que vam fer: 3.2. La malaltia. A. La construcció  social de la malaltia (pàgines 63). Cal que sapigueu contestar preguntes com: -Què és una malaltia social? Posa algun … Continua llegint

Publicat dins de passat de biolokus | Comentaris tancats a Què vam fer dilluns 23 de gener 2012