El Daniel de cicle inicial de l’escola de La Portella ens llegeix un fragment dels conte El rei dels boscos.
“Als animals del bosc els hi passen coses molt divertides”, ens explica el Dani.
El Daniel de cicle inicial de l’escola de La Portella ens llegeix un fragment dels conte El rei dels boscos.
“Als animals del bosc els hi passen coses molt divertides”, ens explica el Dani.
Eiiiii! Ja estan aquí les pistes del nou personatge misteriós!!! Què hi hagi sort!
Pista 1: Sóc un personatge de còmic
Pista 2: M’agraden les aventures
Pista 3: M’encanta viatjar
Pista 4: Treballo de periodista
Pista 5: He estat al Congo, el Tíbet, Amèrica i Sidney
Pista 6: Sóc ros
Pista 7: Sempre vaig acompanyat…
Pista 8: d’un capità malhumorat,
Pista 9: un científic despistat
Pista 10: i un gos entremeliat!
Ja sabeu qui sóc???
El Mihai, de cicle inicial de l’escola de La Portella, ens llegeix un fragment del conte Dins del cau.
“Als personatges del conte els hi passen coses molt divertides. M’ho he passat molt bé quan ho llegia”, diu el Mihai.
La Tere, de cicle inicial de l’escola de Vilanova de Segrià, ens llegeix un fragment del llibre El petit dofí.
“Hi ha fotos molt boniques dels dofins i he aprés moltes coses”, ens explica la Tere.
El Svyatoslau, de cicle inicial de l’escola de La Portella, ens llegeix un dels poemes recollits al llibre Animalari, d’Enric Larreula.
“És un llibre molt divertit; diu bestieses dels animals”, ens comenta el Svyatoslau.
L’Óscar, de cicle inicial de l’escola de La Portella, ens llegeix un fragment del llibre Aquesta nit, el papa!
Óscar: “M’ha agradat el conte perquè és una nena que es diu Anna que es fica molt contenta quan el pare arriba a casa”
L’Olga de Cicle Inicial de l’escola de La Portella llegeix un fragment del conte Cabres cabretes.
“És un conte molt divertit i m’ho he passat molt bé!”, ens explica l’Olga.
Els alumnes de cicle superior i els de cicle inicial de l’escola de Vilanova de Segrià ens hem reunit per iniciar una nova activitat: l’apadrinament lector.
Cada alumne de cicle superior té un fillol i l’ajuda en l’aprenentatge de la lectura. Per donar la importància que es mereix a aquesta activitat, padrins i fillols han firmat un contracte en el qual prenen el compromís d’esforçar-se i fer-ho el millor possible.
Cada 2 setmanes s’ajunten i durant 15 minuts, fillol i padrí, comparteixen una estona de lectura. D’aquesta manera motivem el nivell lector dels alumnes de cicle inicial i millorem la convivència entre els alumnes de diferents nivells.
Les parelles de padrins i fillols són les següents:
Martina – Adrià Iris – Mariam Maria – Jordi Àlex – Tere Iris – Pau Arnau F. – Àlex Arnau S. – Edu Ainoa – Mar Josep – Judit i MariaAlguns del comentaris que els fillols ens han fet:
PAU: “La Iris em feia llegir moltes pàgines i m’ajuda.” MARIAM: “La meva padrina em fa pensar quan m’equivoco i em diu com ho he de llegir.” JORDI: “La meva padrina és molt llesta i m’ajuda molt!” MARIA: “El Josep m’ajuda si m’equivoco. Em va agradar molt quan llegia amb el nostre padrí.” EDU: “Em penso que aprendré moltes coses!”L’Àlex de Cicle Mitjà de Torre-serona llegeix un fragment del conte Sóc el més ben plantat.
“M’ha agradat molt perquè el llop és un cregut i al final li donen una lliçó”, diu l’Àlex.