Premis Treballs de Recerca de Batxillerat

 

Hi ha dues pàgines webs amb una àmplia selecció de premis on es poden presentar els Treballs de Recerca de Batxillerat:

Selecció de Premis per a Treballs de Recerca a l’edu 365

Selecció de premis per a TR de Batxillerat feta pel CRP de Gràcia (2006)

A continuació teniu els premis més generals sobre TRB o premis específics que no es troben a les webs anteriorfment citades.

7è Fòrum de Treballs de Recerca de Batxillerat a Horta- Guinardó
Els Centres de Recursos del Professorat (CRP) de Horta-Guinardó, Sants-Montjuïc, Les Corts i de Gràcia, cada any convoquen un Fòrum de Treballs de Recerca per als centres del seu Districte. Els dos millors dels presentats tenen com a guardó ser inscrits pel propi CRP a l’edició de l’any següent de l’Exporecerca Jove.

Bases per a la participació

Cartell

Exporecerca Jove
Organitza:Magma Associació per promoure la Recerca Jove. És una exposició de treballs de recerca adreçada als joves de 12 a 30 anys de tot l’estat espanyol.

9è Premi UPC per a Treballs de Recerca: arquitectura, ciència i tecnologia sostenibles

Premi Argó de la UAB a Treballs de Recerca

Premis de la Universitat Pomeu Fabra per a treballs de recerca de batxillerat:

III Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques

Premi Francesc Noy d’Humanitats

Premi UPF de treball de recerca en Enginyeria i Matemàtica Aplicada.

Premi d’Economia i Empresa de la UPF

Consultar premis UPF

7ª edició dels Premis Ramon Llull de la URL a Treballs de Recerca de Batxillerat
Té 4 modalitats: Arts / Humanitats i Ciències Socials / Ciències de la Natura i de la Salut / Tecnologia.

Bases de la convocatòria (pdf)

Premis CIRIT

Premi Joan Palau Vera: Societat Catalana de GeografiaPremi Mestall: món rural

Premis Auriga: món clàssic

Premi José Cantero per a Treballs de recerca en l’àmbit de les tecnologies i el seus impactes socials

Premi PRBB 2008 al millor treball de recerca de batxillerat en ciències biològiques (bases en pdf)
Convocat per:Estudis de Biologia de la Universitat Pompeu Fabra i PRBB (Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona), amb el propòsit comú d’incentivar la recerca en l’àmbit de la biologia.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *