Article de benvinguda

T’HI APUNTES!!!!

Si voleu saber quins llibres tenim a la Biblioteca Escolar podeu venir a l’hora de tutoria amb el vostre tutor/a o cotutor/a.

Tot l’alumnat del nostre institut passarà per aquest espai per conèixer tots els documents que tenim. Milers de llibres i revistes us hi esperen.

1r ESO

Esteu estudiant el món dels egipcis en l’assignatura Treball Globalitzat Humanístico-Lingüístic podeu demanar-nos llibres o revistes de Ciències Socials per ampliar els vostres coneixements.

3rESO

Esteu estudiant la figura del poeta ceretà Jordi-Pere Cerdà a Llengua i Literatura Catalan. Podeu venir a llegir els seus poemes i a conèixer aquest poeta que vivia a Saillagouse.