Una fàbrica de llibres

Amb motiu de la diada de Sant Jordi i recordant el passat editorial de la seu de la Fundació, us proposem fer d’editors amb els petits.

Aquí teniu una tria de llibres d’artistes per a infants, seleccionada entre la col·lecció de llibres d’artista de la nostra biblioteca. Hi trobareu abecedaris il·lustrats, interpretacions creatives de contes tradicionals, aventures de números i històries d’animals, entre d’altres, d’artistes com ara Andy Warhol, Yayoi Kusama, Bruno Munari i Cindy Sherman, a més d’unes quantes recomanacions per posar fil a l’agulla. A nosaltres ens han sorgit un munt d’idees! En compartim algunes que poden servir de punt de partida per a les vostres creacions.

Esperem que aquests exemples us inspirin i que animin els infants a llegir, a escriure, a dibuixar, a retallar, a fotografiar i a editar el seu llibre. I, si us ve de gust, podeu compartir a les xarxes els vostres processos i resultats amb el hashtag #FundacioTapiesaCasa.

Sant Jordi i l’equip docent

El mestre d’educació física ha creat una versió nova del Conte de Sant Jordi.
Voleu veure i escoltar el conte del doctor Sant Jordi?

L’equip de Mestres ha preparat endevinalles, embarbussaments, refranys, dites i poesies per a tot l’alumnat de l’Escola Madorell #santJordiconfinat

1a part – nens i nenes de P3 a 2n

2a part – nens i nenes de 3r a 6è

ENCERTANTS ENIGMA 7

HI HAN PARTICIPAT UN TOTAL DE  31 PERSONES, DE LES QUALS 20 HAN ENCERTAT L’ENIGMA 7.

Moltes gràcies per la vostra participació “online” i us animem a tots i a totes a esbrinar d’aquí uns dies la solució del proper enigma.

Aquí  teniu la llista dels qui heu trobat la solució correcta:

– Miquel P. P3         – Ana F. 4tB              – Sara S. 6èA

– Elena S. 1r          – Paula L. 5èA          – Maria V. 6èA

– Alfredo F. 3rA       – David C. 5èB         – Angel W. 6èB

– Biel C. 3rB          – Analia O. 5èA        – Sara L. (mestra)

– Clara C. 4tA         – Júlia B. 6èA           – Ester P. (mestra)

– Laia G. 4tA          – Aitor M. 6èA            – Olga B. (mestra)

– Aroa P. 4tA          – Ariana C. 6èA        – Amapola P. (menjador)