La temàtica d’enguany s’inspira en contes que parlen de l’Univers, creats per autors universals.
“Estranys afers a la Sagrada Família”, de Gianni Rodari. Parla de la visita d’extraterrestres a la Terra. Procedeixen del planeta Karpa, que es troba a 37 anys llum i 25 cm de casa nostra. En el seu planeta fan un concurs i els ha tocat com a premi endur-se’n la Sagrada Família (Torre de Pisa, al conte original).
“Els tres cosmonatures”, de Umberto Eco. Aquest tracta dels inicis de l’aventura espacial: la primera gosseta, la Laika, que va anar a l’espai; els primers astronautes que van arribar a Mart…Primer van tenir por dels éssers que hi van trobar, però després s’hi van avenir…perquè cadascú té els seus propis gustos.
“De què fa gust la lluna?”, de Michael Grejniec, on uns quants animals volen saber quin sabor té la lluna. Serà dolça o salada? Intentaran d’arribar-hi.
“L’home que encenia els estels, de Claude Clèment. És un conte màgic que explica l’ofici d’un home diferent als altres, perquè la seva feina és molt especial: fa BRILLAR els estels.
Ens espera una tarda fantàstica. I a més a més, a la Biblioteca podreu gaudir dels contes en format paper: el Bibliobús ens els deixa en préstec durant un mes. Així que us hi esperem!!!

