Daily Archives: 12 d'octubre de 2021

COMENÇA EL PRÉSTEC DE LLIBRES

A partir del dilluns, 18 d’octubre, l’alumnat de Cicle Superior ja podrà gaudir del servei de préstec!

L’activitat de bibliopati s’emmarca dins del projecte de pati “Ara respira!”. És una proposta molt engrescadora que pretén fomentar la lectura per plaer entre l’alumnat, aprofitant l’hora de l’esbarjo, en un espai amigable i acollidor.

Recordeu que per accedir a la biblioteca serà necessari portar els mitjons antilliscants i les sabates es deixaran ordenades al moble situat al costat de les escales.

Cal respectar les mesures d’higiene i seguretat de 1’5 metres amb altres persones, l’aforament,  dur posada la mascareta i rentar-se les mans en entrar i sortir, mitjançant el dispensador de solució hidroalcohòlica instal·lat per al seu ús.

CINEMA LLIURE A LES BIBLIOTEQUES

Aquesta tardor torna el Cinema Lliure a la Biblioteca.

Podeu gaudir de cinc documentals (entre el 18 d’octubre i el 29 de novembre).

Aquests documentals narren fets propers i emocionants de temàtica universal. Trobareu més informació AQUÍ.

A més de les projeccions, també hi haurà col·loquis amb directores i directors i amb professionals del sector, i amb experts o col·lectius vinculats a les temàtiques que tracten els documentals.

Les biblioteques que hi participen són Sant Gervasi-Joan Maragall, Guinardó-Mercè Rodoreda i Xavier Benguerel.